poniedziałek, 23 marca 2009

Mowa Ciała a Sukces 21% taniej


Pozwól, że, zamiast opisywać tą książkę, przytoczę kilka faktów, z których być może nie zdajesz sobie sprawy. 99% opinii o ludziach powstaje w ciągu pierwszych 90 sekund kontaktu. To oznacza, że oceniamy się nawzajem, po tym, jak mówimy, poruszamy się czy gestykulujemy. Kiedy rozmawiasz z drugą osobą, jedynie 7% informacji przekazujecie sobie słowami. Kolejne 38% to brzmienie głosu i akcent. Natomiast mowa ciała, to aż 55% komunikacji międzyludzkiej.

Co z tego wynika?

To, że wielokrotnie ważniejsze od tego, co masz do powiedzenia, jest to, jak się przy tym zachowasz! Nie wiem jak Ty - ja poczułem się przerażony, gdy się o tym dowiedziałem... jak się w tym połapać? skąd mam wiedzieć, czy jestem wiarygodny, w tym co mówię? jak mam poznać, czy ktoś mnie nie oszukuje?

Na całe szczęście, Ty nie musisz się tak obawiać - jest książka, która wyjaśni Ci, W jaki sposób możesz wykorzystać Mowę Ciała w codziennym życiu. Nauczysz się z niej, jak poprawić własne umiejętności komunikacji niewerbalnej, ale przede wszystkim jak skutecznie analizować i odczytywać prawdziwe intencje innych!

To niebywała przewaga, przydatna w każdym niemal aspekcie życia. Teraz e-książkę "Mowa Ciała a Sukces" możesz mieć w cenie 21% niższej - Spróbuj!

Promocja ważna w dniach 24-26 marca 2009 roku na stronach:
http://ebooki24.pl/okazja-dnia.xml

Link do publikacji:
http://ebooki24.pl/e-ksiazki/mowa_ciala_a_sukces_p1506.xml
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz